Post by derncongpregonan on Feb 15, 2022 10:28:12 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Hank ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Hank IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen de bron ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Hank 2022 version ▞▞▞
super stom
vokin
Je kunt er alles mee doen
Ik hou van dit spel, maar is nu eng en ik wist dat niet in het verleden en ik was een kind en ik weet nog steeds niet wat mijn leeftijd en wanneer ik was 8 ik was deze dag en ik zag een persoon zeggen dat dit eng is en ik weet dat en ik weet nog steeds dat je hacker ik zal je echt vinden en stoppen als ik dit over de politie bel als ik je vind Ik zal dat doen als ik 29 ben
Goede app, maar geen goede bediening en afbeeldingen zijn soms blauwachtig schattig als een baby, maar niet zo schattig als een volwassene!
Lekker in je naki
Het is een leuk spel
Met die camera in die oor is niet waar dat is alleen als er geen my bij staat
My Talking Tom My Talking Hank Talking Tom and Friends T-shirt Animatie, pratende tom en vrienden, animatie, kleding png
Deze game is een geweldig advies voor mensen die deze game willen hebben, het vraagt 24/7 om je geld en het doet niet zoveel als ik het in één woord beschrijf dat is HORIBLE, krijg dit spel niet😑😝😝
Het is een goed spel, maar nadat ik alle foto's van de dieren had gemaakt, werd het spel saai. Ik zou het erg op prijs stellen als je meer dingen toevoegt die het spel interessant maken.
Leuk spel voor mijn 5-jarige, maar als ik de laatste tijd de advertenties probeer te bekijken om munten en diamanten op te bouwen, werkt het niet
Hoewel de game schattig is, crasht hij altijd als ik hem open om de minigames te spelen...
My talking hank apk hack - UD. Dwitunggal Jaya
Het is wel leuk
Ik ben dol op deze app, maar er zijn maar 3 eilanden en het werd een beetje saai nadat ik klaar was met het verzamelen van de dierenfoto's. Dus voeg wat andere eilanden toe, zoals een onbewoond eiland, of antarctica of iets dergelijks, maar dit is het enige probleem van de app.
Ik ben teleurgesteld dat elke keer dat je op iets klikt om een item te krijgen (bijvoorbeeld munten, volgend dier, enz.), er die irritante muisreclame verschijnt!! Je zou je moeten schamen voor het plaatsen van dezelfde advertentie miljarden keren!!!
Slechts 2 sterren, bcoz, dingen zoals speelgoed, eten, jurken.. nee!!.. alles, is te duur.. !! We kunnen de foto's van de dieren maken..maar als de telefoon uit staat, zullen alleen de dieren komen... en na een tijdje zullen de dieren gaan!! 😬😑😤, dus kan geen foto's maken
Mijn zus is dol op dit spel en hij gaf kennis over dieren en het is zeer leerzaam 4 sterren
alsjeblieft speel dit spel niet om 3 uur ´s nachts en noem hem niet 0 dan gebeurt er iets engs 😬😨😰 en verder leuk spel ja maak een henk 2
Het is een geweldig spel en het laat je zien wat verantwoordelijkheid is en je kunt foto's maken van dieren en naar mijn mening is het erg leuk om foto's van ze te maken en het is geweldig
waarom ben ik mijn fotoboek met alle gegevens van dieren kwijt? Ik ben zo teleurgesteld.
Superleuk
Gekke app deed mijn telefoon bevriezen als het nog lamer was, zou het een oude man zijn met bretels
Ik vind deze app leuk. Ik wil kleine graphics.
Beste game die ik ooit heb gespeeld, maar mijn probleem is dat wanneer ik mijn album bijna af heb, het verfrissend is, dan moet ik het steeds opnieuw verzamelen, dus los het probleem op
Ik hou van dit spel Ik hou van de pratende vrienden ☺️ Ik vind het leuk 🐱 zo leuk niet saai Ik vind dit leuk 😻
My Talking Hank Alkalmi kha
De graphics van dit spel zijn erg goed. Maar de prijs van voedsel is erg hoog
Niet spelen of installeren, kijk er goed naar zoom in je kunt een licht zien op de babyfoto en kijk naar de smiley neem telefoonbewaker [max the dog] NU zijn er hackers op elk pratend tok-spel en alles wat daarmee te maken heeft, praten Angela ontvoerde een jongen, ik denk 10 jaar oud als je de app verwijdert, is hij misschien de volgende dag of eerder terug
Ik geef de boom de nummer één die je zult missen de andere animaties fi laag vleermuis de twee is het niveau 30 is zo moeilijk en 15 mei niveau is ni lang geleden is 4 het laag
My Talking Hank Alkalmi kha
OK. Te veel in-app-aankopen die kinderen kunnen verleiden om te kopen, waardoor het geld van hun ouders wordt verspild aan triviale dingen. Al met al een ok spel. Dus ja.
Het is erg leuk dit spel is erg goed het is leuk je kunt het goed doen gemakkelijk voor je kinderen het wordt echt leuk mijn kinderen blijven altijd ongeveer 1 uur in dit spel en dan gaan ze weer praten over Angela of praten Tom ze zijn er dol op soorten games kun je een geweldige tijd hebben ob,!!!!!
Het is een leuk spel, maar eerst installeert het niet en wanneer het downloadt, duurt het meer dan 100 mb en het eten is erg duur
Beholder 2 Lite Avventura bcrg